Zoeken

NIET TEVREDEN

Vergist met uw aankoop? Of is het stuk? Dat is vervelend. En wij willen dat graag voor u oplossen. Wat dat precies is, zetten we graag even voor u op een rijtje.

– Wij doen niet moeilijk.

– Gratis retourneren (Binnen Nederland).

– 14 dagen bedenktermijn op al onze producten.

– Bij ruilen: uw nieuwe product vaak al de volgende dag in huis.

– Bij retour: uw geld binnen vijf werkdagen terug.

– Bij mankementen: een goed product vaak al de volgende dag in huis.

14 DAGEN BEDENKTERMIJN

Toch niet tevreden met uw aankoop? Dan kunt u deze terugsturen binnen veertien dagen. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Het herroepingsrecht is uitgesloten voor producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden. Twijfelt u nog? Neem dan even contact met ons op.

RUILEN EN RETOURNEREN

Wilt u uw bestelling of een artikel retourneren? Gebruik dan ons retouren formulier. Retouren kunt u sturen aan antwoordnummer 600, 3860 WB Nijkerk.

Gelieve de onderstaande regels aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen en krijgt u zo snel mogelijk uw geld of een ander product terug.

– Als u de gehele bestelling retourneert, dienen alle hierbij ontvangen geschenken ook retour worden gezonden. Stuurt u een gedeelte van de bestelling terug dan dienen alle geschenken waarvoor u niet meer in aanmerking komt retour worden gezonden. Stuurt u de geschenken niet terug of zijn ze gebruikt, dan brengen wij deze in rekening.

– Wij betalen u binnen 5 werkdagen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u ons betaald hebt. 

– De kosten voor het retour zenden binnen Nederland zijn voor onze rekening.

De kosten voor het retour zenden voor landen anders dan Nederland zijn:

– … in geval van mankementen en/of een verkeerd product ontvangen voor onze rekening;
– … bij vergissing uwerzijds voor eigen rekening;

UITZONDERINGEN

Het herroepingsrecht is uitgesloten voor producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden. Bij binnenkomst worden de producten door ons zeer grondig gecontroleerd. Indien het vermoeden bestaat dat het product is gebruikt of geopend, behouden wij ons het recht voor om een geretourneerd product te weigeren en in dat geval wordt het aankoopbedrag niet uitgekeerd.

KLACHTENAFHANDELING

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Tijdens werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar van 9:00 uur – 17:00 uur. Op zon- en feestdagen zijn wij gesloten.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Postadres
Postbus 1046
3860 BA Nijkerk
Tel: 033-2464532
Email: info@miscos.nl 

Antwoordnummer 600
3860 WB Nijkerk

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.